Thursday, November 3, 2011

Ape dalam plastik?

 

Pagi ni ada sesuatu menarik. Sebab semalam ingg (adik ipar) mintak tolong amik sesuatu kat cheras. Sila ikuti gambar dibawah utk mengetahui perkara menarik tersebut.

 

photo (4)

Sekali nampak macam beg plastik (org ganu kate rajuk) biasa kan? tapi ape dia kat dalam? Here we go…

 

photo (3)

Ok dah nampak sikit kan? leh agak x ape dia tu?

 

photo (2)

tadaa..! sebuah iPhone!

 

photo

Tahniah ingg! sebab berjaya beli 3gs ni… cun lg mcm baru… mesti xsabo nak mari sini amik kan? hehehe…

Nota : Pemilik asal iPhone ni mmg bagi dalam bungkusan gini.Hahaha…

5 comments:

plankton said...

ahaha mcm bli kat psar mlm je..

azura samsuddin said...

iphone ori kan??? rilek je ek bungkus dlm plastik xde kotak hehehe

Faizzoth van der MoFa said...

Siot! Bikin saspen... aku pikikan mende lain.. Hahaha..

Diriku adalah DiRiKu said...

apa da apiz... tapi apesal dalam plastik ...hmm mana kotak

apizblur said...

Mazly : beli sekengheng(2nd hand) kotak not included :)