Thursday, June 16, 2011

Pertandingan Meniarap

 

Baru-baru ni kami pergi KLIA menyambut tok,tokki n cik Yue maisarah balik dari umrah. Lame jugak penantian tu. flight landing pukul 2.30 ptg n diorang keluar pukul 4.30ptg (tunggu beg yg amik masa panjang tu). Kami sampai pukul 1.30ptg. So sepanjang 3jam tu inilah antara permainan maisarah dengan sepupu-sepupunya (Kak Eisya n Farah).

Pertandingan Meniarap!!!

IMG_0023

Acara bermula!

IMG_0024

Berhenti sekejap, terhantuk kepala dgn Kak Farah.

IMG_0027

Owh kepala dah okey, sambung balik pertandingan.

IMG_0025

Acara berhenti lagi sekali, terhantuk kepala lagi skali laa….

IMG_0026

Maisarah terus sambung, Kak Eisya muncul juara (xpernah injured) manakala Kak Farah terus melompat2 (pertandingan baru kot).

IMG_0029

Dah penat main. Kat lantai pun boleh baring…

IMG_0031

Acara seterusnya, makan cup-corn (Puan Lina pun join skali)

IMG_0034

Achik n Faiqah pun ade!

Thursday, June 2, 2011

wajah yang dirindui~~~~

































saye rindu die!!!!!!!

walaupun kadang-kadang saye marah die tapi saya marah sebab sayang, saye marah sebab nak ajar die. saye sayang die sangat-sangat.

saye sronok bile die peluk saye kuat-kuat. Macam ade sesuatu yang mengalir dari badan saye kat badan die iaitu 'KASIH SAYANG'

MUAH~~~~~~~