Sunday, December 5, 2010

Menjawab Tag Cikgu Udin (Mr.M)

 

1. apa benda paling penting dalam hidup anda?

Tali pinggang keledar.

 

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

Nescafe 3in1 kat shell otw g keje ptg td (sbb kat pantri keje dh abis akibat aktiviti penswastaan)

 

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?

Kuala Berang dan Ungu…

 

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

Ya.

 

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Selagi hayat dikandung badan(harap Puan Lina akn cair ngn ayat ni.hehehe)

 

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?

Mutiara Naga vol.7

 

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Kedai Mesra Petronas.

 

8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?

Orang yg nak bagi aku duit .

 

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?

kadang2…Kalu Pn Lina keje aku basuh baju sendiri.

 

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?

New Zealand (bukan Felda New Zealand),org ckp tempat tu bersih…

 

11. pilih salah satu, peluk atau cium?

?

 

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?

-ex Roomate

-Suke berkebun(hari2 dia pegi kebun nanas)

-Dia penah tulis jurnal n sorok dlm meja stadi(dulu aku penah curi2 baca,sory din!)

 

14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?

-Twinkle2 little star

-Cak cekur udang gamit

(2lagu kat atas Pn Lina sokmo nyanyi ke Maisarah)

-Aizat-hanya kau yg mampu

(klu dgr lagu ni skmo terigt peristiwa dlm keta dgn Pyan lepas balik dari Hentian Pudu)

-Oasis-Dont Look Back In Anger

-Matta-Jatuh Cinta Lagi(Pn Lina sokmo suke psg lagu ni masa baru kawen dulu)

 

15. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?

-Plankton

-Faizzoth Van Der Mofa

-Wan fariza

(Kalu diorg buke la blog ni,hahaha……T_T)

Saturday, December 4, 2010

Lukisan Maisarah.

Hari tu Puan Lina ade bagi buku n pensil kat Maisarah. Orang ckp melentur buluh biar dr rebungnye kan. Berikut merupakan hasil dari Maisarah:

 

Photo1273

1. Mula-mula agak bersemangat berkarya (lebih kpd menconteng sbnrnye).

Photo1274

2. 5minit kemudian, masih berkarya.

Photo1276

3.Setengah jam kemudian, buku dah terbuang(kat blkg), pensil dah kat mulut.

Photo1291

4. Keesokan harinye, nilah hasilnye sebuah buku bila dapat kat Maisarah.

Photo1292

5. Mukasurat pertama…(Byk mukasurat jadi m/s pertama..)

Photo1293

6. Mukasurat seterusnya.

Photo1294

7. The best result so far…

p/s: keta n matahari tu karya aku,yg gambo lidi(ke hujan?) tu kerja Maisarah.

Wednesday, December 1, 2010

Pemerhati bebas

 

Hari minggu lepas En. Pie n Puan Ain ade mari jalan2 kat sini. Diorang tido semalaman. Maisarah ape lagi? Hepy bukan main. asik ikut je Puan Ain. Sebab apa? diorang ada baby! Abdul Aziz yang kiut…

Maisarah obses gile ngan ajis(nickname). Mane ajis gi situla dia nak duduk. Gambarajah dibawah merupakan salah satu aktiviti Maisarah sebagai pemerhati bebas. Masa ni dia ralek(asyik) tgk ajis kena mandi.

Photo1265

Photo1266

Photo1267

Photo1268

perasan x tali tag Maisarah pakai tu? Tu ala-ala selempang best student la tu bile besar nnti.hua3…