Tuesday, June 29, 2010

xleh duduk diam doh...





Ni seme gambo masa kat klinik. Duduk diam-diam mmg tiada dalam kamus hidupnye.

Tuesday, June 8, 2010

Sate di Nilai

Ni nama kedai makan tu.(Jangan tanye ayam tu dara ke x,aku xtahu.hehehe)

Memang asalnya nak makan ayam goleknye yang femes tu.Tapi sayangnye diorang x golek ayam hari tu sebab xdok stok.Jadi kitorang makan sate je (sbb tu je yg ade).Alang-alang sampai, sate pun, sate laa...
Agak senang gok nak cari kedai ni sebab kedudukannya tepi jalan je kat jalan lama Nilai-Labu-Seremban.

Ni sate ayam.

Ni plok sate ayam n daging. i've gotta say...sate ni mmg sedap!

Posing sikit Maisarah!!!

Ni komen aku pasal makan sini:

Layanan:
mesra pengguna dan cepat.Cuma sate la sampai lambat sket,tapi tu pun sebab sate kan...kena la bakar dulu.hohoho...

Sate:
xmacam kat tempat lain.satenye lembut dan rempah memang serap dalam daging tu.Punyela sedap kitorg take away lg 20cucuk tu...bile sampai kat umah pun sedap lg walaupun sejuk doh.

Ni map nak gi sana:

Kedai ni adalah di Kampung Rondok.

Kucing yang mencuba nasib makan sate.

Pasni leh r gi makan lagi sini.Tapi hala balik tu kitorang sesat.Nasib baik Puan Lina xtau tgh sesat.Kalu x,radio LinaFM akan berbunyi lagi...

Sunday, June 6, 2010

Maisarah yg demam


Gambo sblm demam. Mase dmm xdok gambo.


3hari ni maisarah demam.

Puan Lina 2hari xgi keje.

Aku pun xgi keje sbb mmg cuti (nasib baik).

Hari ni demam dah kebah. Maisarah balik mcm dulu. Cuma kali ni asyik melompat-lompat.